Tagning ett & hacka betong

Stephie kom ganska tidigt idag och vi gjorde klart för filmning. 
Vi började med min frisyr. Den är inte lätt att få till för håret är ju egentligen alldeles för långt för att få upp det i en knut. En knut som dessutom ska hålla för att skumpa runt på Sigge. 
Jag är ju anmäld till den så kallade "Vårritten" för 50+are och idag filmade vi. Troligen filmar vi en gång till innan jag skickar in ritten.
(null)

(null)

(null)

Vi tog en snabbfika efteråt och åkte sen till lägenheten och hjälpte till. Bosse, Tim och Amanda var redan där. 
(null)
Stackars grannarna där. Vilket oväsen vi förde! 
Amanda körde en slipmaskin, Stephie & jag hackade bort betong medan Bosse och Tim sågade. 
Vi åkte hem igen runt halv fem för att ta in hästarna och laga mat. 
Fläskfilé med potatisgratäng blev det idag och efter maten hamnade jag i soffan. Därifrån har jag inte rest mig än, men nu ska jag ta mig i kragen och gå ut i stallet. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0