Ingen tid

Jag har inte ens tid att skriva några rader i bloggen. Det är MYCKET just nu, för mycket. Känns inte helt bra. Är rädd att magen bryter ihop igen..
Har varit trött denna veckan, det har varit segt att gå upp på mornarna, ja, segt överhuvudtaget.
Men jag hoppas att jag är pigg ikväll (hur nu det ska gå till :) ) när S & jag ska på Ladies Night.
Måste försöka hitta 10 min nånstans att hoppa in & köpa nåt nytt att ha på mig!
Igår torsdag informerade vi på jobbet om ägarförändringarna på V-T. Känns väldigt positivt för våran del även om alla inte verkade dela den känslan :/
PÅ vägen hem tog jag ut pengar, köpte hästmat & lämnade tillbaks en hyrfilm (Farsan, som T & jag kollade i onsdags för han skulle göra en film recension i engelskan)
Va inte hemma förrän 16.30. Käkade lite yoghurt & gick sen ut i stallet för hovslagarn' kom. Skönt att få på sulor & "guldskor" (m.brodd) Någon sa att det är mer snö på gång :(
S & H va jättesnälla & lagade maten, fläsk mmmmmm
T hade sen träning igårkv. (=21 - 22.30) så dom stack iväg & S & H åkte ner på stan & tog en öl. Så jag fick städa & hänga tvätt ifred :) Hann med lite styrketräning oxå :)
Kom isäng för sent = närmare 23.30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0