1.a Advent

Söndag
Då var det december & första advent igen. Och kallt! Fryser både inne & ute.
Fodrade frukost inne igen & red efter frukosten.
Gick in i ridhuset.
Det var riktigt kallt.
Jag behöll både vinterjackan, tjocka vantar + täcket på i 25 minuter. Tog sen av grejerna den sista kvarten, då hade jag blivit hyfsat varm.
Ridningen gick rätt ok. Jag fick till ett par travminskningar som kändes ganska bra :-)
Fikade med lussebullar innan Bosse & Tim gick ut & skruvade av däcken på Tims bil. Dom ska lämnas in imorrn & så ska dubbdäcken krängas på fälgarna. Så hoppas vi att han stannar kvar på vägen sen...
Efter det åkte vi till A6. Köpte ny belysning till grangirlanderna vid stallet, några nya timer & Tim köpte handskar.
Handlade lite mat på City Gross oxå.
Steken som stod på medan vi var borta var klar när vi kom hem, så det var bara att sätta på potatisen.

Klockan är strax halv 8. Jag är rastlös.
Hade det inte varit så in i h - e kallt hade jag gått ut & sprungit. Annars hade jag kunnat köra ett pass på Cross Trainern om det nu inte var så att den inte "får" vara inne utan är förvisad till garaget... Vad har man för användning av den där?!? .......

Tappade däck :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0