Helg :-)

Fredagen var ganska händelselös. Jag handlade lite på vägen hem & tog sen en promenad med Chante.
När jag kom tillbaka kom Bosse ut med Rubin så vi gick en sväng till.
Det var kallt, -5, men skönt att gå :-)
Vi åt bakad potatis m räkor på kvällen. Tim & Linnea åt tacos.

Lördag
Började med att åka till Backman & Ica.
Köpte en glöggtomte som vi ska ge till Thomas & Mia ikväll.
Köpte chokladtomtar till barnen oxå.
Efter en fika red jag. Han kändes rätt ok.
Vi åt fläskkotletter & hann med att städa lite innan vi gjorde oss i ordning.
Anette ringde & sa att Berry va jättesjuk & stod med dropp, stackarn!
Vi gjorde en termos kaffe + macka & åkte bort till stallet med innan vi åkte till T&M.
Vi hade en jättemysig kväll & fick jättegod mat & god kaka till kaffet! Kul!
Kom i säng vid ett ungefär.

Söndag

Jag red med Malin vid 9. Det var ganska kallt ute -8 så vi tog vanliga svängen runt Rickarp - Målskog. Det var precis lagom i kylan.
Sen var det dags att baka pepparkakor. Det fanns faktiskt lite deg kvar att baka av! Tim hade inte orkat äta upp allt :D
Degen var lättnarrad så det gick ganska snabbt.

Sen ville Tim & Adam åka snowracer & pulka nerför hela långa backen så jag tog bilen & körde dom upp 4 ggr.
Det ser roligt ut ( men det är inte det för det går läskigt fort!)
Middagen blev på Dal Baffo. Jag åt pasta med kyckling & kantarellsås. Gott!
Efter det åkte vi till Peter, Lisa & Felix.
& hade bebismys! Han är så go.
Han sov en lång stund hos mig, medan dom var iväg & tittade på en bil!
På kvällen förhörde jag Tim på ekonomi.
Var rätt trött när jag la mig vid 22.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0