Ögon

Torsdag 6/12

Tänk att så mycket syns i ens ögon.
Jag hade ny tid hos homeopaten kl 8 i morse.
Jag fattar inte riktigt hur han t o m kan se att magen är lite bättre nu.
Att det kanske syns var man har ont kan jag (kanske)fatta. Men hur man kan se hur länge & hur mycket besvär man har...
Nåja, jag tror på det iaf. Det är absolut värt ett försök.
Inga sår i tarmarna syntes till i mina ögon! Hahahahaha :D
För att vara allvarlig: Jätteskönt!

Hoppade in på Netto på vägen hem. Tim var sugen på pasta med bacon/crème fraîche. Jag köpte en Allas oxå ( inte så vanligt att jag köper en veckotidning!)
Väl hemma sket jag av plasten runt tidningen för att läsa om Grisfötter :0
Mia är med i nåt som heter KGB som ungefär är en Klubb för Grisfötternas Bevarande....
Läskigt!
Låt dom stackars grisarna behålla sina fötter istället.
Sa hon som själv äter upp grisens skinka .....
Kul att se & läsa i alla fall. Mia var med på en liten bild & hade gjort ett uttalande. Hon sa att det var dom godaste Grisfötter hon ätit ....
Men Mia, du har ju sagt till mig att du inte äter sånt där!..... Har du ljugit för din lillasyster eller för tidningsreportern???


Det fick va nog med slapphet & att skylla på kylan nu så efter jobbet klädde jag på mig ordentligt & tog tjuren vid hornen... Eller Chante vid tygeln kanske jag ska säga ;-)& gick till ridhuset.
Han var rätt pigg efter 2 dagars vila.
Det gick ganska bra (tror jag i alla fall Stephie!)

Tänkte bakat pepparkakor efter ridningen, men orken tog slut.
Det blev lite te & sen sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0