Snö :-(

Usch. Jag gillar inte snö.
Vaknade i morse & gick ut & möttes av snö...
Visst blir det ljusare men oxå kallare!

Hade en diskussion med Tim på morgonen att han skulle åka med mig men han ville köra själv för att ta sig hem när han slutade vid 2.
Vi var inte överens men iväg åkte han.
En minut senare ringde han...
Han kom bara nerför backen sen snurrade lille bilen runt & hamnade i diket på andra sidan.
Vi åkte ner & drog upp den & sen åkte Tim med mig :-)
Det var rörigt på jobbet pga att ena maskinen är såld & mekarna börjar plocka ut den idag.
Åkte hem vid halv fyra.
Red i ridhuset. Tyckte nog att det gick lite bättre.
Jag hann ta en snabbdusch innan Bosse & Tim kom hem med pizza.
När jag svalde sista tuggan var det dags att köra Tim till bussen.
Han skulle till Albin.
Sov sen av & till i soffan till 23.15 när jag åkte & hämtade Tim igen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0