Helg

Pållen fick vila i fredags.
Jag fick inte vila :-) Jag sprang en sväng, inre så långt (runt Labbarp, drygt 3 km) men jobbigt ändå för jag springer lite intervaller.
Gjorde kyckling i pitabröd sen, som var klar när Tim kom hem från träningen vid kvart i tio.
Lördan började jag med ridningen. Hade lovat Wilma att få rida lite oxå. Chante va inte på sitt piggaste humör men det gick ganska bra ändå.
Sen rensade jag hängrännorna vid stallet som (som vanligt) var proppfulla med löv & gegga. Krattade bort lite löv oxå. Tog bara 3 skottkärror....det är nog bara ca 47 kvar nu.....
Medan Bosse satt i bastun, sprang jag runt Labbarp igen & låg en stund på spikmattan efter.
Bosse lagade maten.
Orkade inte resa mig ur soffan på hela kvällen sen :-)

Regn regn regn
Söndagens väder va ingen hit :-(
Jag var uppe tidigt & åkte till Jfk vid 8 för att skriva på deras nationella ponnydressyrtävling.
Satt med en trevlig domare som även hade positiva kommentarer, vilket långt ifrån alla har!
Träffade Malin & Maria Andersson däruppe också. Kul, har inte träffat dom sen B-ponnytiden tror jag :-)
Malin hade köpt häst igen som hon har på klämmestorp.
Satte gulasch på spisen innan jag red ut en sväng. Idag skötte han sig bra Chanti.
Sen sprang jag min runda igen innan jag gjorde klart middan gjorde vitlöksbröd & en äppelpaj.
Tim spelade bortamatch idag. Han gjorde 3 mål!!! Heja!!
Dalen vann med 10-1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0