Från Skeptisk till övertygad

Måndagen var ganska händelselös.
Fint väder
Jobb
En härlig skrittur med Malin & Dajse.
Matlagning
Äta
Somna i soffan :-)

Idag är det tisdag & jag försov mig... Vaknade inte förrän tjugo i sju. Inte bra.
Jag "släpade" upp stackars Tim oxå (som hade sen träning igår & inte kom hem förrän 23.15 & egentligen hade sovmorgon)
Jag hade äntligen övertygat honom att besöka homeopaten :-)
Jag har ju blivit så himla mycket bättre så jag har tjatat lite på Tim ....
Det har nog tagit ett halvår minst för honom att bestämma sig. Men idag kl 8 var det dags.
I väntrummet satt en skeptisk son.... ut från besöket kom en förvånat övertygad Tim.
Hur kan dom se detta i ögonen?
Allt homeopaten sa stämde!
Nu är det bara att vänta på att medicinerna gör sitt!
Borde "få dit" resten av familjen oxå.

Dags för lite lunch.
Idag blir det rester från söndagskvällens tacos :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0