Fredag

Fredan var ganska lugn på jobbet.
"Tryckarn" var sjuk så det producerades inte så mycket.
Härligt väder så vi kunde sitta ute & fika.

Vi åkte hemåt vid halv tre redan. Jag hoppade av vid A6 & mötte Tim där. Han skulle köpa födelsedagspresent + 1-årspresent t L.
Tänk att dom har varit tillsammans i ett helt år :-)
Jag handlade lite på Apoteket, "magte" på Life & 2 t-shirts + en skjorta på HM.
Skjortan & ena t-shirten var gröna för att passa till dom grönrandiga (!) byxorna jag köpte för ett par veckor sen. Jag äger inget grönt tror jag :D
Jag red Chante med kandar i ridhuset. Svettigt men ok till slut ;-)

Tim åkte till L på kvällen & Bosse & jag delade en flaska vin & åt kräftor & räkor. Gott!
Sen somnade jag i soffan... Släpade mig ner i sängen vid halv ett....

https://cdn1.cdnme.se/2044209/7-3/pic_5219e0f5ddf2b3731a32da79.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0