Härlig Helg!

I fredags fyllde Bosse 55.
Dagen till ära kom Stephie hem! Så mysigt att va hela familjen igen :-)

Vi jobbade bara till strax efter lunch & åkte hem & njöt lite i solen innan vi fixade med maten.
Min mage ballade ur ordentligt en sväng så jag låg på sängen en stund oxå...
Men den lugnade sig sen som tur var.

Stephie kom vid halv 6 & vi hoppade i poolen.
Peter, Lisa & Felix kom strax efter 18 & efter lite bad grillade vi kyckling & åt tårta. Jättegott & sååå härligt väder. Vi satt ute till ca 23.
Felix sov en stund i vagnen men vaknade till & va klarvaken & ville leka & busa inne i vår säng. Goding :D

På lördan sov jag ända till 9. ( med vissa vakna avbrott som vanligt)
Efter frukosten tog vi Chante & gick till ridhuset (läs bastun) Jag red lite först & sen tog Stephie över.
Det var svettigt men gick ok faktiskt. Pållen va ganska duktig ❤ Skönt!

Lisa & Felix kom oxå & vi badade & solade en stund + tog en fika.

Kokade sen lite makaroner & stekte kassler innan vi åkte ner på stan en sväng.
Ett åskoväder drog igång när vi hade tänkt grilla så det blev stekt fläskytterfile istället.
Efter det en omgång canasta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0