Hurtig

Det blev städning på jobbet :-) skönt att ha det gjort. Får bli pressarfotspackning imorgon.
Jag åkte & handlade mat på vägen hem.
Stannade till vid ridhuset för Malin ville att jag skulle kolla Dajse. Hon tyckte att han markerade lite.
Men när vi smackade igång honom (han var lös i ridhuset) så såg jag inget sånt. & han fick riktiga stolleryck så han verkade inte ha ont nånstans :D
Jag hade tänkt springa en sväng ikväll igen ( jag sprang 5 km igår efter ridningen) men Malin undrade om vi kunde ta en promenad istället, så det gjorde vi. Vi gick upp mot Brukshundsklubben & ut på kortebovägen sen. Det blev ca 8 km :-)
Lagade torsk & broccoli till imorrn, Tim fick potatis till ;-)
Han åkte & sov hos Linnea ikväll för han börjar med hockey kl. 8 imorrnbitti.
Skolan började ju igår men idag var han ledig!
Han verkar ha ett bra schema i år oxå!

Nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0