Måndag igen

Måndag = halvfastedag
Det går riktigt bra att leva på 500 kcal/dag ett par dar i veckan nu tycker jag. Bosse känner likadant.
Lite trött blir vi båda på eftermiddan en stund.
Vi fick besök en stund på jobbet idag.
Lisa skulle till sjukgymnasten så Felix fick vara hos oss under tiden.

Jag gick direkt ut i stallet efter jobbet. Gjorde i ordning Chante & gick till ridhuset för att träffa Wilma & Mille oxå.
Tittade lite när hon red & tipsade om nåt som jag tyckt har funkat bra när jag ridit honom :-)
Mille såg fin ut, tyvärr kändes Chanti inte lika fin.... Seeeeg... Usch.
Skrittade ut en sväng med Wilma istället för att försöka få ordning på pållen...
Hoppas på bättre känsla imorrn!

Malin hörde av sig på kvällen & va promenadsugen så vi gick ut en sväng (nästan 5 km) vid 20.45
Bosse & Tim var i Smedjehov som vanligt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0