Misslyckat :-(

Måndagen är ju halvfastedag.
Det funkade ganska bra tycker jag.
Hungrig, javisst men inga större problem.
Det var ganska lugnt på jobbet, vill faktiskt att det ska dra igång på allvar nu. Hellre för mycket att göra än för lite.

Jag red ut en sväng på Chanti.
Det var en underbar sommarkväll! Varmt, vindstilla, tyst & bara så härligt! Det är då man älskar att ha sin häst! Iskalla mörka vinterkvällar är jag mer tveksam ;-)

Tisdagen började ok. Men efter lunchen sa magen tack & hej & bröt ihop.
Det känns som om den inte fixar det här med 5:2 tyvärr.
Synd jag som är så inställd på det. Men jag vill absolut inte ha tillbaka min problemmage som jag nu äntligen hade fått ordning på....
Får nog fundera på hur jag ska lösa detta....
Misslyckat - ja men so what... Går det inte så är det bara så.
Bosse ska fortsätta ett tag till iaf :D

Åkte hem & tog in hästarna efter jobbet men vände sen direkt & åkte tillbaka till stan för att hämta Tim på stationen.
Han har ju varit hos Filip i Gbg sen i söndags.

Jag red i ridhuset (läs bastun) på kvällen. Fy tusan vad varmt det var!! Jag var på väg att ge upp direkt men kommer man bara igång så funkar det :D
Jobbade på att rakrikta pållen & det gick ganska bra :-)
Det blev duschen för oss båda efteråt.
Slö kväll i soffan följde på det. Var inte klar förrän 20.45 så det blev inte så lång soffstund ;-) Ögonen föll ihop rätt snart!

Ute på härlig tur i kvällssolen i måndags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0