Ny meny

Ytterligare en solig dag :-)
Så härligt.
Dagen på jobbet gick ganska snabbt.

Jag åt lite Verum innan jag gick ut i stallet. Tim åkte till träningen & Bosse stack ut & flög en sväng samtidigt.

Jag red i ridhuset som var lika varmt som vanligt! Pust. Det blev svettigt för oss båda men pållen gick ganska bra :-)

Efter duschen var det dags att laga mat. Fiskpinnar & potatis till Tim med rivna morötter & torsk med broccoli till Bosse & mig.
Jag funderade lite på jobbet idag (onsdag) & kom fram till att jag testar 5:2 lite. Men med en ny meny.
Så jag kokade torsk & broccoli till morgondagens lunch :-)
Hoppas magen blir gladare då!

Hoppade i säng ganska tidigt. Är trött trots att jag sover lite bättre just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0