Oväntat Besök!

Vid kvart i 4 ringde Tim till jobbet & sa att vi hade fått besök.
Micke (min brorsson från Karlstad ) var hemma hos oss.
Vi avslutade det vi höll på med & åkte hem.
Har inte sett honom på ca 1 år.
Sen vi sågs sist hade han blivit arbetslös & hade nu varit på anställningsintervju i Jönköping!
Jättekul att han kom förbi!
Vi fikade ute i det härliga vädret & sen fixade jag lite mat så vi åt innan han åkte hemåt igen.
Det blir spännande att se var han hamnar, han har sökt fler jobb runtom i landet.

Klockan var över åtta innan jag kom ut i stallet så det fick bli vilodag för Chanti.
Jag orovade bara det nya tränset jag köpte på Hööks på lunchen idag :-)
Är riktigt nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0