Pust

En körig tisdag är över.
Dags att sova strax.
På jobbet var det minst sagt fullt upp.
Åkte till Eko på lunchen & köpte spån & MSM. Tankade bilen oxå så vi tar oss ner till Stephie imorrn :-)

Vi kom inte iväg från jobbet förrän vid 5. Stannade till i ett par affärer på vägen hem & köpte några presenter.
Tog in Mille direkt -Rita har tömkört honom idag.
Tim hade tagit in våra pållar så jag gick bara in med några kassar, satte på en tvättmaskin & åkte sen till Ica i Bankeryd & handlade mat.
Stannade till hos Mille sen & fixade hans mat.
Sen in & fixade middan (halv 8...) Det blev Flygande Jacob.
När den var i ugnen sprang jag ut & fixade en ingång till " min hage" nere os Malin & Sam.
Nattfodrade & gick in & dammsög + slog in paket & diskade.
& nu sitter jag i soffan med en kopp te.
Är jättetrött!
God Natt!
Längtar efter Stephie. Tänk att det är 23 år sen hon föddes imorrnbitti ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0