Söndag - slappardag

En dag utan några speciella planer. Skönt.
Åt en längre frukost än vanligt, men som vanligt orkar jag inte sitta still så länge.
Vi, Bosse & jag, tog med båda hästarna på en promenad. Gick runt Rickarp-Torp-Labbarp ca 5 km.
Sen tog jag mig an strykningen. En stor hög har det blivit under sommaren :D
Men med en ljudbok i öronen funkar det bra :-)

Bosse åkte ut till Smedjehov & kollade på Tims isträning på kvällen.
Jag tog en promenad till på drygt 7 km.
Gick bort runt Attarpsdammen & när jag var därborta i centrum började det regna.... Inte kul.
Men det var bara att gå vidare :-)
Kortade av promenaden lite & svängde in vid Labbarp istället. Hade tänkt gå runt milen annars.

Fångade en fin regnbåge på bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0