Söndagen

Glömde visst skriva om söndan :-)

Vi red efter frukosten igen. Stephie började denna gången. Jag red lite på slutet. Han skötte sig ok igen Chanti.
Nu har jag lite att jobba på/med tills nästa gång Stephie kommer hem :-)
Framförallt att rida mer rakt fram! Låter enkelt men det är inte så lätt att få hästen att bjuda framåt lika mycket på båda "sidor" med ett jämt stöd på bettet.

Efter hästdusch & fika blev det poolen för oss. Ett antal set i poolvollleyboll där Bosse & jag fick se oss slagna (utklassade) i alla utom ett :-/
Tim & Stephie var för bra för oss!

Det blev grillad fläskytterfile till mat. Sen åkte Tim med bussen till Göteborg, för att hälsa på Filip Eklund. Stannar där till tisdag.
Stephie tvättade bilen innan hon oxå åkte iväg mot Skåne igen.

Det blir tomt när dom inte är hemma våra fina barn ❤

Jag tog en svängom med dammsugarn & tvättade lite sen, innan vi parkerade oss i kvällssolen vid poolen igen.
Bjöd in Sam & Malin på en öl (eller blev det 5 för någon? )
Satt kvar till halv elva & njöt av en härlig kväll!

Kissen kör barhäng :D
Det ser ut som han önskade att han inte ta't den sista ölen ;-) :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0