Torsdag - lördag

Torsdan funkade bra med maten :-) Så nu kör vi på ett tag till!
Hovslagarn kom & skodde direkt efter jobbet.
Sem gick jag ut & klättrade lite med Chante bara.

Fredagen var ok på jobbet, försökte jobba undan så mycket som möjligt inför nästa vecka när vi troligen bara jobbar måndag & tisdag.
Efter jobbet red jag i ridhuset & Bosse åkte direkt till flygklubben & hade en flyglektion.
Chanti gick bra. Är mer rakriktad nu :D
Jag skyndade mig att duscha & fönade håret halvtorrt iaf innan vi åkte till P, L & lille F.
Fick jättegod mat & spelade canasta efter. B, T & jag spelade i ett lag & turades om lite. Vi vann.....inte.......
Var hemma runt midnatt.

Vi sov ganska länge på lördagen. Jag gick över till grannstalletefter frukosten & red "Miller" som jag har hand om en vecka nu.
Han var pigg & låg på lite för mycket i handen men är rolig att rida i och med att han kan alla Grand Prix rörelserna.
Red Chante efter. Han känns liten efter att man suttit på stora Mille. Liten & ganska smidig faktiskt.

Bosse hämtade Felix på eftermiddan. Både P & L skulle bort så han sov över här.
Vi åt pizza & barnvaktade resten av dan/kvällen :-)
Han är så söt & duktig lille plutten!
En riktig Goding ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0