Zzzzz

Oj vad trött jag är!
Det r torsdag kväll & idagchar vi haft vår andra halvfastedag.
Det har gått bra tycker jag men jag sover ju så dåligt! Därför är jag trött!

Var med Tim till vårdcentralen på fm. Han hade 39.6 i morse igen. Alla tycker att det ser ut som halsfluss men snabbtestet visar inte det. Konstigt!
Dom tog en riktig odling oxå & så ringer läkarn imorrn em.
Jag åkte & jobbade en stund sen, orkade bara till fikat sen åkte jag & köpte födelsedagspresenter till Bosse.
Lagade mat direkt när jag kom hem & red efter det.
Chante gick bättre idag än igår då han var riktigt seg & tråkig.

Kvällsteet är uppdrucket & det är läggdags.
God Natt :-)

Dagens lunch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0