Downtown

Idag fick vi besök på förmiddan.
Vi är kattvakter denna veckan åt grannarnas katt Norpan. Hon saknar nog sin matte & husse & idag var hon desperat sällskapssjuk. Hon jamade jättehögt utanför oss & ville komma in & mysa! Vi släppte in henne en stund & gosade lite ❤

B & jag åkte ner på stan vid lunchtid.
Det var inte lika varmt idag men ändå skönt att åka nercabbat.
Vi tog en fika på Piren.
Kaffe & glass.
Gott.
Jag har inte varit på stan på över en månad! Kul att se lite folk igen ;-)
Sen åkte vi upp en sväng till A6.
Jag behövde till Body Shop & B skulle köpa nåt till sitt vitrinskåpsbygge.
Jag köpte hudlotion med Hallondoft.
Mmmm den luktar gott!
Just nu står en Pulled Pork i ugnen & B håller på att skrapa färskpotatis.
Vi passar på att äta sånt som T inte gillar så mycket denna veckan när han inte är hemma :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0