Här ska det stå åska & regn :-)

Det blev fel rubrik på förra inlägget!
Idag började dagen soligt & varmt.
Jag passade på att träna lite medan jag solade. Armhävningar & diverse bemöter funkar bra i solstolen :-)
Även idag svalkade det lite i poolen (skönt) Jag vill inte ha över 30 grader.
Bosse fixade gofika med glass & smultron, mums!
Runt lunchtid kom regnet & åskan mullrade en bit bort.
Skönt faktiskt!
Sen kom solen igen & efter en stund nytt regn & mer åska.
Vi åkte ner & handlade lite sen för Tim fick bestämma maten.
Vi åt fondue med bakpotatis, det var längesen.
Jättegott tyckte jag men min mage var inte lika glad... Men den lugnade sig ganska fort som tur var.
Vid sex körde jag T till hovslätt där det var fest ikväll.
B & jag blev sittande framför tv:n ännu en kväll.....
Börjar bli rastlös...
Tänker ofta på allt jag ska göra sen, när jag kan gå igen :-)
Bara några dagar kvar nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0