Jag kan bada :D

Tisdag
Oj vad varmt det är nu!
Jätteskönt men väldigt svettigt!
Eftersom det är en lite procedur för mig att duscha & svalka av mig så gör jag det inte hur många ggr dom helst...
Idag hade man behövt stå där hela tiden! Det var knappt svalt i skuggan.

Men jag låg där i solen & klurade en stund & kom på att jag nog visst kan bada i poolen ;-)
Med hjälp av stegen gick det jättebra att "lämna" underbenen på land!
Skööönt var det!
Bildbevis får komma sen. Jag ville ha Tim i poolen om ifall att min plan inte hade funkat :D
Frampå eftermiddan fick jag nog av solen :0 & ville ha lite svalka.
Det var inte lätt för det var riktigt varmt inne oxå. Men sovrummet kändes ok till slut så det fick bli en stund på sängen med ljudboken.
T&L låg i poolen hela dan men åkte till kompisar vid femtiden.
Då tog B & jag porschen & åkte upp till Stadsparken & åt en glass. Gott.
Tog ett glas vin på uteplatsen sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0