Jordgubbsbulle

Idag sken ingen sol :-(
Men det regnade inte heller på morgonen. Så Malin hämtade mig 9.30 & vi åkte upp till Flaskebo.
Det var kallt att sitta där & titta, men vi satt kvar drygt en timme.
Lärde oss lite & pratade & hade det trevligt :-)
Precis när vi satte oss i bilen för att åka hem började det regna.
& sen har det regnat mer el mindre hela dagen :-(
När jag kom hem la jag mig på soffan med 2 filtar på. Jag var frusen ända in i skelettet. Det tog 2 timmar innan jag var upptinat ;-)
B lagade mat idag. Lax & potatis, jättegott!
Efter ytterligare lite soffsittning tog jag mig i kragen & bakade lite.
Jag hittade ett recept för några dagar sen på jordgubbsbullar. Lät gott tyckte jag.
Ganska smidigt för man gör dom i långpanna. Jag orkar inte stå & kavla & sno ihop vanliga bullar på ett ben. Det tar för lång tid.
Men lagom till vårt kvällste var dom färdiga. & goda blev dom :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0