Pust

När vi kom hem från Göteborg igår (vid halv 5) tog vi en kopp kaffe & glass på uteplatsen.
Det var varmt & svettigt trots skugga av parasollerna.
Vi bestämde oss för att ta en sväng till Vättern.
Det var helt klart svalare därnere. Synd bara att man inte kunde hoppa i..
Jag var väl tyvärr om möjligt ännu svettigare när vi åkte därifrån pga hyfsat långt hoppande på kryckorna.
På kvällen var det skönare på uteplatsen & vi åt lite tacos & tog ett glas vin.

Idag är det fredag.
4 veckor har gått, med gips.
"Bara" 3 kvar :-)
Jag har inte gjort nåt speciellt idag.
Legat i solen med Stefan Sauk i öronen (ljudbok) badat & löst korsord.
Vid 17-tiden kom P, L & lille Felix & badade & sen spelade vi Yatzy.

B & jag käkade lite rester på kvällen & jag somnade på soffan :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0