Ridsport :-)

Kvällen igår blev ännu trevligare sen :-)
Malin kom över med lite fikabröd så vi tog en sen kopp kaffe & fick hör allt om hennes englandstripp.
Hon var där & anordnade en möhippa för en gammal kompis som flyttat dit.
Inte lätt att fixa det i ett annat land i en stad man inte känner till (Manchester) & dessutom inte känna någon av de andra.
Men det hade blivit jättelyckat. Kan man nästan förstå bara av att höra att den pågick från 08.00 lördag morgon till 06.00 söndagsmorgon :D
Tims kompis hade glömt sin mobil i hans bil så hans pappa & han dök upp & vi fikade lite till & babblade.
Vid midnatt gick vi in & tog en kopp te & några mackor.
Pga mitt sena kaffedrickande fick jag lyssna på min ljudbok till efter 02 sen innan jag slocknade.

Vaknade 07 ändå idag & vädret är minst lika fint idag.
Ridsport hade kommit tillsammans med JP i brevlådan.
Det var ett stort reportage om Anna från Falsterbo, där även Stephie var omnämnd.
Kul!

https://cdn2.cdnme.se/2044209/7-3/pic_53d0b75bddf2b3749b5c8d7a.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0