Rund under fötterna

Måndan gick fort.
Lisa & jag åkte upp till Flaskebo vid 10 & fick laserbehandling.
När vi kom hem fikade vi med B, P & Felix.
Sen åkte vi till stan & gjorde lite ärenden.
På vägen hem köpte vi med grillad kyckling till middag.

Tisdagen har varit ungefär lika "aktiv"
B åkte mc med Kjell.
Jag började morgonen med dusch & hårtvätt. Sen hämtade Anette mig vid halv elva.
Vi åkte först till Bryggan & fikade.
Gott :-)
Efter ett snabb besök på biblioteket åkte vi till Intersport på A6
A behövde köpa baddräkt & jag fyndade en fleece på rean + köpte simglasögon.
Väl hemma igen åt jag lax som fanns kvar från i förrgår. Smidigt.
På kvällen kom Sam & Malin in & vi satt & pratade till 23.
Stackars dom som ska upp & jobba imorrn :-(

Jag har lite funderingar om mitt ben & min fot.
Jag har "känt" frakturen runt om hela tiden (mer eller mindre) I helgen är första gången som jag tyckte att det kändes ännu mindre & jag började kanske tro att det snart är läkt.
Men igår svullnade foten under ganska mycket. Mest när jag står (givetvis) men den är svullen & öm även i högläge.
Under på trampdynan nedanför tårna liksom.
Det är inte så skönt när gipset blir trångt under foten...
Säkert inget konstigt egentligen, men det känns knepigt att vara "rund under fötterna" fast man är helt nykter ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0