Sista Dagen

Sista dagen med gipset är snart över!
Jag tycker ändå att det har gått ganska fort. 7 veckor...
Det ska bli jätteskönt att få av det iaf!

Tim & jag var en sväng på A6 & framför mig hoppade en dam oxå på kryckor.
Skillnaden var att hon bara hade ett ben. Hon blir aldrig av med sina kryckor....

Vi hittade det vi skulle ha (födelsedagspresent till B) & köpte en Blueberryslimmer innan vi gick mot bilen igen.
Då såg jag en kille med gipsad fot som satt i rullstol. Fattade "varför" sen när jag såg att han även hade en gipsad arm...
Många har det värre än vad jag har haft det!
Men jag tror faktiskt inte att jag har klagat så mycket ! ? !

T & jag lagade spagetti & köttfärssås när vi kom hem.

Kvällen var lugn, som vanligt.
Vi satt ute en stund & tog ett glas vin & löste korsord tillsammans.
Vädret har varit ganska mulet mesta delen av dan, finare på kvällen.
Jag har inte mycket att skriva om då det inte händer så mycket här ;-)

Sista gipsbilden. Foten svullnar fortfarande...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0