Sol & regn

Vaknade till jättefint väder i morse :-)
Vi åt frukost & sen tog jag på bikinin & gick ut & la mig i solen drygt en timme.
Låg & lyssnade på en ljudbok & hade det skööönt !
Sen mulnade det på så jag gick in.

Jag har inte fått så mycket gjort idag precis.
Medan Tim dammsög övervåningen & började laga mat städade jag på toaletten.
Det klarar jag :D
Efter maten tänkte jag gå ut i solen lite men insåg snabbt att det inte var läge för det ösregnade samtidigt som solen sken :-(

Vi fick tänka om.
T & jag bakade lite cornflakes kakor & så åkte vi t Felix & Co. & fikade istället.
Skönt att komma utanför gården en stund ;-)
Det händer ju inte alltför ofta nu.
Gipset funkar nästan som en fotboja - man lämnar knappt huset :D

Igår fick T praktisera ett nytt yrke - inte bara inom hemtjänsten.
Han fick vara frisör & klippa mig. Skönt!

B satte upp det fina " ljushjärtat" jag fick av Anette när jag fyllde år.
Det blev jättefint där. Dock är det inget ljus i hållaren på bilden för fåglarna pickar på det så vi får ta in det när det inte används.
Om vi lämnar värmeljus ute så tar fåglarna dom alltid :0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0