Svettigt

Idag har det varit jättevarmt & svettigt!
T målade vidare på fönstren på V-T.
B åkte en sväng med Mc:n.
T & jag lagade mat tillsammans när han kom hem - Flygande Jacob.
Sen "bakade" jag Corn flakes kakor lite snabbt innan Anette kom & vi satte oss på baksidan av huset i skuggan & fikade. Där var det riktigt skönt:-)
På uteplatsen var det typ 50 grader varmt :0

Både B & jag hoppade i poolen sen. Såå skönt! Det svalkade faktiskt lite :D
Jag ljög lite, jag hoppade ju givetvis inte i poolen direkt, men sänkte halva mig sakta bakåt till liggande position ;-)
Jag upplyste B om att det bara är en dag till som jag inte kan bada som vanliga människor gör.
- Men på torsdag får du inte bada, sa han då.
- Varför inte????
-Du måste sanera foten först!
& det håller jag fullständigt med om. Ni kan ju gissa hur fräscht det är med en fot som varit instängd 7 veckor & inte blivit tvättad.
Usch!! Urk!!
Jag bävar lite för när dom tar av gipset. Ut kommer ett stinkande blekt spinkben med svarta långa hårstrån.
Men, men dom har säkert varit med om värre saker :D

Efter noggrann sanering ska jag i alla fall bada! & träna foten i bassängen så att jag snart kan springa, rida, bugga & städa igen!
Städa är nog det första jag ska göra!...

Mvh Desperat ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0