Vatten över huvudet

Jag började morgonen för tidigt.
Vaknade 06 & kunde inte somna om. Men jag har mina 3 ständiga följeslagare som jag inte kan vara utan; Min IPhone, min IPod & mina läsglasögon!
Med dom kommer jag långt.
Jag låg kvar i sängen & lyssnade på ljudboken i Ipoden i 2 timmar.
Skönt.
T & L åkte iväg & plockade jordgubbar efter frukosten som vi sen fikade med.
Jättegott!

På eftermiddan var Tim snäll & tog med mig på en tur till stan.
Jag behövde göra ett par ärenden.
Samtidigt som det var skönt att komma iväg en sväng så var det jobbigt.
Affärerna var jättestora & jobbiga att hoppa i. Foten svullnade fort & mycket :-(
När vi kom hem efter ca 1.5 timme var jag jättetrött!
Jag somnade på soffan nästan direkt :-)
Det blev inget mer gjort denna dan :D
Nu är det god natt igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0