Vättern

Vi har haft en skön dag idag :-)
Efter frukosten packade vi en fikaväska & åkte ner till Domsand.
Det är första gången sen vi byggde poolen (2008) som vi var där.
Det är nämligen olidligt varmt på vår uteplats! & poolen svalkar inte så mycket heller med sina +30 grader ;-)

P, L & F kom oxå ner efter ett tag.
B hade lite tidigare varit ner till vattnet men lovade mig att jag inte missade nåt när jag inte kunde bada.
Det var absolut iskallt enligt honom.
Men P,L & F hoppade glatt i när dom kom & tyckte att det var skönt :-)
Jag tror att jag oxå hade tyckt det var skönt med ett dopp i värmen!
B hoppade i till slut - ett snabbdopp!

Sen åkte vi med dom till Ikea & käkade.
Jag åt en kycklingfilé. Gott!
Vi åt & drack 5 personer för 220:- !
Inklusive kaffe efter + glass till Felix.

Efter det blev det långhopp till andra änden av A6 för B behövde lite nya kläder.

Nu sitter vi & njuter på uteplatsen i skön kvällssol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0