En dag hos Los Invalidos

Dagen började vid halv 5... Sover inte jättebra när jag inte kan ligga på magen.
Men jag låg kvar till halv åtta iaf.
B släppte ut hästarna medan jag kammade mig.
Tog lite mediciner & åt frukost.
Gick (hoppade) sen in till soffan & sov en stund :0
Vid halv elva tyckte B att vi skulle ta en kopp kaffe i solen på uteplatsen.
Sen hoppade jag in till soffan igen & kollade på tv:n.
Mer medicin + mat klockan 14 & sen en tupplur i soffan.
Satt en lite stund på uteplatsen senare på em innan jag gick in & vilade lite på soffan.
Tog en spruta kl. 20 & lite mer morfin.
Sen gjorde jag en kraftansträngning & hoppade ner till stallet en sväng :D
Drack lite te innan det var dags att duscha & ta lite mer medicin.
B har varit & köpt en pall som jag kan sitta på i duschen & det funkade jättebra! Skönt.

Det var min dag.
Jag skäms nästan när jag skriver - är ju inte för aktiv precis!
Men det får väl vara så nu ett tag. Bara att acceptera sina begränsningar.

Dags att sova igen ;-)
God Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0