Händelselöst!

Här händer inte mycket!
Igår, lördag var jag inte utanför dörren.
När hände det sist????
Det regnade.

Idag vaknade jag med huvudvärk.
Kanske pga att jag lagt av med medicinerna. Jag tog bara 1 Alvedon igår. Har tagit en redan idag mot huvudvärken, hoppas att det räcker.
Kanske har brist på frisk luft i mitt huvud & för mång negativa tankar :-/
Har hoppat på en hopponad idag. Ner vid stallet & runt på infarten!
Yeey säkert nästan 50 meter!
Sitter på uteplatsen nu & väntar på att kaffet ska rinna ner.
& passar på att fylla hjärnan med frisk lantluft.
Livet är lite lättare nu iaf. Är inte riktigt lika negativ.
Måste jobba med det för jag vill inte vara en negativ person :D

T har åkt till Skara för att åka skridskor med 3 kompisar.
Regnet kommer nog snart här men än är det uppehåll.

Klumpfot på långpromenad.


Kommentarer
Postat av: Kikki

Heja heja kära lillasyster! Tänker på dej!

2014-06-29 @ 22:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0