Långt uppehåll.

Det har varit tyst här på bloggen länge nu.
Faktiskt inte pga att det inte funnits nåt att skriva om, tvärtom!
Det har hänt alldeles för mycket!
I korthet började det med att jag var & hälsade på S i Skåne sista helgen i Mars. Då blev hon avkastad & bröt armen illa.
Sen har Tim fyllt 18, B har opererat andra handen.
& så har jag fyllt 50!

Jag var helt ok med det. Fest var ordnad & allt kändes bra! Men det var visst inte meningen.
Jag gick ut & tog emot ett blomsterbud som kom med en jättefin bukett från min fina syster & R. Sen snubblade jag på Kissen & bröt benet......
Sånt antiklimax.
Kände direkt att det gick av helt & bad B ringa ambulans.
Sen blev det operation med stift & märlor, spik & skruv. Gips & får inte stödja alls på foten på 7 veckor.
:-(
Kommer nog ha tid att blogga igen nu
:-)
Så jag återkommer :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0