Morfinhjärna

Jag kan verkligen inte förstå att man vill gå på droger.
Jag gillar inte min morfinhjärna som jag kallar den. Inte för aktiv om man säger så...
Igår när jag skulle duscha så fixade jag allt först = in med pallen i duschen & placera 4 handdukar på rätt ställen osv.
Bara plastpåsen kvar att tejpa på...
I med benet....
Det kändes inte rätt...
Ok :D Fel ben!
Jag fattar :D

Idag körde T ner mig till jobbet vid halv 10. Jag var tvungen att fixa lönerna.
Det är inte heller helt enkelt med morfinhjärna...
Jag räknade fel ett antal ggr kan jag säga...
Men det löste sig till slut.
Hoppas jag.
Det märker jag sen. :D
Det var jobbigt att sitta på jobbet. Foten svullnade trots högläge på stol & svetten rann.
Tog med en del jobb hem.

Sen kom jag på att jag skulle kolla vilken läkare jag ska på återbesök till på torsdag. Kollar det & ser att det står avgipsning, sen röntgen & sen läkarbesök.
Men jag ska inte avgipsas! Jag ska ta bort suturerna & omgipsas.
Herregud jag måste ringa imorrn bitti. Så att allt blir rätt.

Men när hjärnan fick jobba lite till tittade jag på kallelsen igen & inser att det står den 31 Juli på den.
Alltså när jag SKA avgipsas :D
Då är bara frågan; var är den andra lappen? Med återbesökstiden till nu på torsdag 26/6.
Har letat men inte hittat den än.

På eftermiddan satt vi ute i solen en stund & spelade Yatzy. Det var längesen!
Jag tror att B vann 5 ggr innan jag till slut lyckades slå honom.

Vi käkade tacos på kvällen som T med kompisar fixade! Gott.

Orsaken till allt... ❤


Kommentarer
Postat av: Kikki

Stackars stackars dej! Många kramar!

2014-06-24 @ 23:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0