Sjukgymnastik

I natt sov jag inte så gott. Hade faktiskt ont. Mådde illa när jag vaknade men det gick över ganska snabbt.
Gick upp vid kvart i sju & satte mig vid tv:n.
Vad annars...
Det enda som blev gjort på förmiddan var att jag betalade lite räkningar.
Vädret var sådär men det gick att dricka förmiddagskaffet ute iaf.
B var in till stan en sväng & köpte mat med sig hem från Shanghai.
Gott
Sen somnade vi alla 3!
Herregud man får ju skämmas... Eller...
Jag har ju svårt att göra så mycket eftersom cirkulationen i foten är väldigt dålig när jag är uppe :-(

Men jag tog mig i kragen ( & Tim i handen) & gick ut i garaget & körde ett pass på cross trainern :D
Inte det lättaste på 1 ben. Men det gick till slut.
Jag körde säkert i 2 minuter ! :D
Om det var jobbigt?
Ja, fruktansvärt!
Men skönt att göra nåt. Behöver dock hjälp om jag ska göra det igen för den var inte så stadig som jag först trodde. Det är nog stor vältrisk :0
Hoppade runt huset & gården sen oxå.
Efter det körde jag lite arm & benträning inne hos Tim. Plus situps.
Härligt att gå in i duschen sen & känna att man har gjort nåt i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0