Soffpotatis & räk

Här kommer ett inlägg till från soffpotatisen :D
Efter besöket på uteplatsen tog jag mina kryck-kompisar ( dom har ett antal ggr benämnts kryck- j*vlarna, men nu har jag bestämt att dom ska va mina kompisar) & hoppade in & filade en fot. Det var jobbigt så jag la mig & vilade en stund efter ;-)
Sen tog jag mig upp för trappan & puttade fram en stol till key boarden. Lyckades få dit puffen oxå så klumpen hade nåt att ligga på :-)
Underhöll mig själv en stund med pianoklink & sång :D
Dags att äta. Köttbullarna från igår räckte till idag med. Smidigt!
Sen blev jag förstås trött igen. Dags för soffan & en middagslur.
Blev kvar där till ca 17.30
Då hörde jag att T & hans kompisar var tillbaka så jag hoppade ut en sväng & pratade lite.
Tog sen en riktig långhopponad. Nästan ända ut till brevlådorna.
B gick med för att varna för slemsniglar. Så att jag inte skulle sätta kryckj*veln
på en äckelsnigel & sladda omkull.
Tänk att få en kladdsnigel mosad mot gipset & va tvungen att ta det med i sängen :0
Hemska tanke.
Det var jobbigt med långhopp så det blev soffhäng resten av kvällen.
B erbjöd sig att göra räkmackor på kvällen. Jag va inte så hungrig men tackade ja till räk.
Alltså räkmacka utan macka = Räk :D
Eller hur?!
Nu dags för duschen - sen Go Natt ❤

Räk :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0