Vilka Vänner! ❤

Midsommarafton.
Jag vaknade vid 6. Hade lite ont så jag gick upp & tog min medicin + ett majsbröd för att magen inte skulle slå bakut.
La mig sen på soffan & kollade tv + sov om vartannat tills B kom upp vid halv 10 & vi åt frukost.

När det var dags för en kopp kaffe på uteplatsen kom Camilla & Peter förbi. Dom var ute på en promenad med vovvarna.
Mysigt med lite sällskap!

Vi hann med en snabbdusch & en snabbvila innan fam Flood ringde på dörren.
Våra snälla vänner kom & hade med sig all midsommarmat!
Sen kokade dom färskpotatis, grillade fläskytterfile, dukade fram sill & västerbottenpaj osv.
Tusen Tack!
Väldigt omtänksamt!
Jordgubbar, glass & grädde hade dom oxå med, mums.
Vädret var oxå kanon faktiskt. Jag tror att vi satt ute till 21 & det var soligt & skönt.
En canasta blev det lite senare på kvällen. Med våran tur kan ju alla räkna ut hur det gick.
Men vad spelar det för roll?! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0