En del av mitt hjärta

Jag började dagen med att rida Sigge. Men först longerade jag honom en ganska lång stund. Han var nämligen ganska spänd & på tårna när vi kom in i ridhuset. 
Han fick galoppera av sig på linan innan jag hoppade upp. 
Sen red jag ett ordentligt pass också. Vi var svettiga båda två efteråt. (Det var +8 grader ute idag)
Han är så jättego & mysig för det mesta men ibland flyger nån liten djävul i honom & då vill jag inte sitta på honom. Då är det bättre att han får springa av sig innan man hoppar upp. 
Ibland undrar jag om jag ska ha honom kvar... men han har verkligen en plats i mitt hjärta så han får nog stanna. 
Han lugnar sig förhoppningsvis med åldern. 
En dusch med hårtvätt hann jag med innan vi tog en kopp kaffe samtidigt som jag lagade lite mat till Stephie som hade jobbat. Hon fick stekt torskrygg med potatis & B & jag åkte till Rosegarden & åt. 
Det var jättemycket folk där &flera a bufferätterna var slut. Tråkigt men vi blev mätta ändå. 
Sen åkte vi till Filmstaden & gick på bio. 
(null)

(null)

Vi såg Filmen En del av mitt hjärta. 
En musikal/komedi med musik av Tomas Ledin. Vi gillade den jättemycket! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0