Julen

(null)
God Jul (i efterskott) & God fortsättning!
Julen är "avklarad" & det har gått bra. Det mesta blev som det skulle trots allt. 
Mats & Marie var här & åt risgrynsgröt i lördags. Bosse hade gjort julskinkan oxå så vi åt gröt med skinkmacka. Vi spelade en omgång canasta oxå som vi vann (igen)
Tim kom hem på söndagen för att fira jul med oss v
I måndags var det dags för Bosse att ta bort stygnen och gipsa om benet. 
(null)
Färdigpolstrad, dags för nytt gips. 
Vi handlade lite oxå när vi ändå var ute & åkte. 
Det fick bli en liten julgran i år. För att det inte ska bli för trångt & bökigt för Bosse att hoppa på kryckorna. 
(null)

(null)
Sigge gillar den. 
Vi fick blomsterbud innan jul med.
En underbar bukett från värmlänningarna med både Grattis till pensionen och krya på dig till B. 
(null)

(null)
Så fin! 
Nästa bukett blev jag lite tårögd när jag öppnade. En fin bukett med röda och vita tulpaner. 
(null)

(null)
Det är en av dom boende på Solgläntan där jag jobbade som skickat den. Det känns som ett fint betyg.... Han blev inte glad när jag sa att jag skulle sluta... Det känns inte roligt att göra någon så ledsen ...
Julafton började som vanligt i stallet med att motionera hästarna. Det fick bli ridhuset med våra halvknasiga hästar. 
Sen åt vi som vanligt vid 14-tiden. 
(null)

(null)
(null)

(null)
Kalle Ankas jul på tv är det mest jag som är intresserad av! Haha. 
Efter julklapparna spelade vi julklappsspelet. Jag hade skickat efter 8 "hemliga" paket från paketleken.se
Vi hade kul när vi spelade i alla fall. Stephie fick ett nytt spel från Tim som vi oxå spelade på kvällen. Hint tror jag det heter. Kul. 
Idag kom den första snön. Usch. Kallt är det med -2 grader. Men det ska bli plusgrader igen om någon dag. 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0