Mammografi

Gårdagen kan beskrivas med ett ord. TRÖTT! 
Idag har jag varit ledig. Sov till 9 - skönt. 
10.20 gav jag hästarna lunch & åkte till Ryhov för mammografi. Jag blev sen men hade tur att en bil lämnade en parkering åt mig direkt när jag kom. Parkeringen var proppfull annars. 
Klev väl in på avdelningen precis i tid & fick gå rakt in. Snabbt avklarat. 
(null)

Hahaha, tycker den här bilden & texten är så rolig 😂
Jag tog vägen förbi Charlies på vägen hem & köpte broddar till hästarna. Det lär ju behövas snart. Jag åkte också förbi homeopaten & köpte mer medicin. Allt gick snabbt & smidigt idag (kors i taket) inga väntetider någonstans. 
B & jag tog en fika innan jag gick ut i stallet & mockade & red. 
Sigge var snäll & ganska mjuk & trevlig att rida. 
Jag bakade nya lussekatter sen, samtidigt som jag lagade mat. Gjorde lövbiff med pommes idag. 
(null)
Till slut skrev jag julkorten med tillhörande brev som ska till USA och Tjeckien. Måste posta dom imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0