Tappad energi-Laddad energi

Jag är helt slut. Hur kan det bli så? 
Att det är så psykiskt jobbigt att man känner sig totalt dränerad på all energi. Orkar ingenting. 
Bosse ringde från uppvaket igår morse & hade sovit rätt bra & fått smärtlindring som funkade. Så skönt. 
Han fick åka upp till avdelningen efter morgonronden där han även fick träffa narkosläkaren han hade i Januari (som sa det där att dom inte får ge blockad)
Det stämmer i alla fall och det finns nu inskrivet i hans journal. Om nu läkarna i framtiden orkar/hinner läsa hans journal...
Dom behöll honom i alla fall en natt till (mellan fredag-lördag)
Då passade vi på att åka på en konsert som vi bokat för länge sen. 
Stephie & Danne åkte med mot Borås. Där hämtade vi Tim & Amanda & åkte till Gustav Adolfs kyrka. 
Det var Elvis - Christmas Night med Henrik Åberg vi skulle lyssna på. 
Kyrkan var proppfull när vi kom dit så vi fick sitta uppe på läktaren längst bak. Jag stod upp nästan hela tiden för man vill ju se också! 
Där kunde jag i alla fall tanka energi. Jag älskar den musiken & Henrik Åberg har en fantastisk röst tycker jag. 
(null)

(null)
Efteråt åkte vi till T&A & dom hade fixat lite mat och bakat kladdkaka för Danne fyllde år. 
(null)
Så mysigt! Tack ❤️
Idag lördag har jag hämtat hem guben. Solen bröt igenom den tjocka grå himlen när jag körde mot Ryhov. 
Det finns kanske lite ljus i livet?!
(null)

Vi tog vägen förbi apoteket på vägen hem & köpte med en stor kasse med mediciner 😱
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0