55

(null)

Födelsedag igår. Herregud, jag är 55 😱 Var tog dom åren vägen?.....
Jag fick rosor och en resa till Bornholm av gubben. & efter att jag ridit Sigge (vi travade bommar) så fick jag glass & jordgubbar. 
(null)

Sen var det jobb 13-20. 
S & D kom till jobbet vid 17-tiden, när vi äter kvällsmat. Dom var så gulliga & kom med tårta till oss alla! Jättegod tårta som blev väldigt uppskattad!
Tusen Tack!
Efter jobbet fick jag mer presenter, av S & T. Alldeles för många men jättefina & uppskattade! 
3 fina t-shirtar, 2 kanonfina mobilfodral, 1 snygg hårsnodd & en grej till som kommer med snigelpost någon dag. Ska fota imorrn. 
Det var en bra födelsedag, jag bröt inte ens ett ben iår 😅
Idag har jag jobbat 7-15. Dagen började med en dålig boende. Det blev ambulans & färd in till Ryhov för honom. Hoppas allt går bra. 
Jag var jättetrött när jag kom hem, men det stod målning på schemat så det var bara att gå ut & måla till 19.30. 
Just nu har väl tröttheten gått över känns det som - helt slut men kan inte sova...
"Ledig" imorrn men B har (som vanligt) rabblat allt vi ska hinna göra. Plus att jag har all städning, hästarna osv. 
Någon vila blir det inte i alla fall. 
Tyvärr. 
(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0