Examen

Idag var det dags, 4 års plugg är över för Stephie och hon kan nu titulera sig Civilekonom! 
Grattis min fina Stephie! Bra kämpat! 
(null)

(null)

(null)
På väg till champagnefrukost och Ceremonin på Spira. 
Klockan 10 skulle vi vara på plats & det höll på till 12 ungefär. Högtidligt & fint.  (null)

(null)

(null)
Vi åkte direkt hem & fixade maten medan S gick till JIBS för fotografering.  Tim & Danne hämtade henne sen. 
(null)
Mina fina barn ❤️❤️ Älskar er! ❤️❤️
Vi var bara familjen som firade Stephie.   Peter, Lisa & barnen kom oxå en stund. Vi åt Grekisk Pyttipanna med sallad & vitlöksbröd.  (null)

En NoblesseTårta hade jag beställt från Landhs konditori. 
(null)
Vi, Tim Danne & jag tog ett dopp i poolen efter maten. Peter m familj åkte vidare till Västervik. Bosse åkte upp & mekade med flygplanet. 
Klockan 17 körde Tim in S till Jönköping. Dags för förfest och sedan Bankett. Tim åkte hem till Borås efteråt. 
(null)

(null)
Stephie klar för banketten. Så fin!

Jag gick ut i stallet för att rida, men Sigge sov. 
(null)
Han fick sova en timme till innan vi gick över till ridhuset. 
Det var svettigt, men gick ganska bra. 
(null)
Skön avslutning på en hektisk, rolig, svettig & fantastisk dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0