Inringd

I morse ringde telefonen 06.40 på min lediga dag....
Inte kul. 
Det var från jobbet. Bara att sätta full fart & kamma till sig lite, slänga sig i bilen & köra (för fort) till jobbet. 
Klockan 07 klev jag in på avdelningen. 
Där var det full fart hela dan. En dålig, som fick åka ambulans till Ryhov vid lunchtid. Jag blev kvar till 13.30. 
Tog in hästarna direkt - det var kallt idag. Mellan 1 & 3 plusgrader & isvindar, men solen sken lite. 
Medan hästarna åt passade jag oxå på att äta för det hann jag inte på jobbet. 
Som tur var fanns det lite köttfärspaj att värma. 
Efter maten gick jag direkt ut & red Sigge. Han var snäll & lugn idag. 
Jag gjorde lite på min tavla på kvällen, är lite fundersam på färgerna, men det blir nog bra till slut får vi hoppas. 
Good Night  (null)

Hoppsan. Bilden blev upp och ner! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0