Promenaddag

I morse hade jag väckarklockan på 7.30. Jag hann äta frukost, kamma mig & sätta på lite mascara plus mocka Sigges box innan jag gick upp till Estrellita vid 10.
Vi tog en lång promenad på 7,5 km. Som vanligt pratade & skrattade vi massor. Vi märkte inte förrän vi kom hem att vi var ganska blöta av det fina regnet som kom ner från himlen. 
Jag gick hem efter promenaden & hämtade Bosse & så tog vi bilen upp till Anderssons & drack kaffe där. 
Vädret vände & blev soligt när vi satt där & fikade. Typiskt! Promenad i regn & sen sitta inne när solen skiner. 
Vi åt rester när vi kom hem. Skönt att slippa laga mat. Hästarna fick en vilodag. Skönt. 
Stephie jobbade på dagen men ville gärna gå på en promenad hon med. Så jag gick med henne knappt 6 km oxå. 
Lite snabbare tempo denna gången. 
(null)

(null)

(null)
Sen åkte jag till Ica & handlade innan jag satte mig & "pärlade en stund. Jag är inne på ett parti med väldigt mycket svart just nu. Inte så kul. Det är ju roligare med många färgbuten & mär man ser Siggehäst växa fram på tavlan. 
Dags att kvällsfodra. 
Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0