Klätterträd

Vi började veckan med att uträtta några ärenden på stan. 
Bosse hade en idé som han behövde grejer till. 
En zoo-affär, Biltema och Hööks fick besök av oss. 
Bosse har börjat bygga ett klätter- klösträd/klätterställning till kissemissen. 
(null)
Jag har fått i uppdrag att sy dynor till detta. Det ska vara på uteplatsen. 
Jag fortsatte med att skura fasaden på stallet. 
(null)
Det tar visst aldrig slut med skurning och målning...
Jag har dammsugit huset idag med. 
Stephie, Danne, Tim och Amanda åkte till Gigeryd och plockade jordgubbar efter jobbet. Så sen åt vi jordgubbar och glass tillsammans på uteplatsen. 
Så gott!!
Det blev klart kyligare på kvällen här. Det har annars varit sol och moln blandat idag. 
(null)
Bosse hämtade hem Tims BMW från "vinterförvaringen" Det är ett par år sen han körde den nu. 
(null)

Bönderna tog in andraskörden av ensilage idag. Tosse är ju inte helt trafiksäker så jag var ute och hade koll på dom när traktorerna körde precis vid hagen. Men idag klarade han det riktigt bra! Duktig häst!
(null)
Sov gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0