Årlig storstäder

Natten var sådär. Jag somnade men vaknade efter fem minuter igen och sen kunde jag inte somna om.  
Klockan var efter halv två innan jag somnade.  
Efter morgonfixet i stallet och egen frukost tog jag fram dammsugaren.  
Jag undrar hur många timmar av livet man städar egentligen...
Tosse hade vilodag idag. Sigge fick gå långa skogsrundan. Det var ganska mulet idag och blåsigt, men det var varma vindar. 
Stephie och jag bakade kokosrutor medan Bosse började med maten. Vi åt lövbiff med pommes och bea. 
Stephie fick med sig kakor hem till lägenheten så hon har lite fika "på jobbet " imorgon. 
Tim ringde när han var på väg hem från jobbet (han hade haft visning) 
Han bor ju hos Stephie i veckorna men nu undrade han om han och Amanda kan bo i uthuset istället. 
(null)

Bosse har ju fullt kaos därute med grejer högt och lågt... Men vi gick ut och började röja. Jag städade övervåningen först. 
(null)

Sen toaletten och köket. 
(null)

(null)

Det är ju egentligen riktigt mysigt därute. Fullt funktionsdugligt, under en begränsad tid i alla fall 😅 
Tittade på Gränslandet och Robinson på kvällen och åt lite kvarg. 
Igår när jag skulle kvällsfodra låg Tosse och sov. 
(null)

Han var väl trött efter alla nya intryck efter skogsrundan igår. 
Tack för idag 🤗

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0