Besök!

I morse tog Anette hand om hästarna, så jag tog lite sovmorgon. 
Efter frukosten gick jag ut i stallet & fixade lite. 
Stephie hörde av sig & ville baka innan ridningen. Hon handlade lite på väg hit och jag påbörjade bakningen. 
Vi gjorde muffins med Ben & Jerry glass i (half baked). Jag satte på kaffe också men det fick bli en skorpa till för muffinsen var inte goda när dom var varma. 
Sigge fick gå långa skogspromenaden i solen. 
(null)

Tosse fick gå i ridhuset idag med. Stephie red och han var jättesnäll idag med. Härligt! 
(null)
"Lille Långben"
Sen fick vi besök. Det var längesen! 
Det var Mats & Marie som tittade förbi. Vi tog en kopp kaffe på uteplatsen och höll avstånd naturligtvis. Kul att prata lite igen! 
Framåt fyra-tiden drog vädret ihop sig & mörka moln gjorde att det blev kyligt och sen kom regnet. Så vi fick bryta upp och Mats och Marie åkte hem. Marie jobbar på rehab egentligen men nu är hennes avdelning omgjord till en Covid avdelning. Därför kommer vi absolut bara träffas på avstånd ute. 
Jag lagade tagliatelle med laxsås, tack Mia för receptet. Det var jättegott! Jag kanske ska säga tack till Andreas’ Helen istället som har gett receptet till Mia. 
(null)

Solen kom fram igen så jag bestämde mig för att ta en promenad till. Det blev en PW runt Labbarp. 
Vi tittade på Gränslandet och Robinson på kvällen och åt rostbiff med potatissallad. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0